Uvjeti i odredbe
Korištenjem web stranice www.petshop-x.hr korisnici prihvaćaju objavljene Opće uvjete poslovanja. Daftt Pet d.o.o. i korisnici temeljem ovih Općih uvjeta dogovaraju međusobne obveze pri kupnji putem internet trgovine www.petshop-x.hr.
Korisnik je osoba koja koristi web stranicu, kao i svaki kupac i posjetitelj web stranice www.petshop-x.hr.
Ugovor je sklopljen kada prodavatelj (Daftt Pet d.o.o.) prihvati ponudu kupca, a sve navedeno na stranicama predstavlja poziv na ponudu. Prodavatelj može raskinuti kupoprodajni ugovor, ako kupac ne plati kupoprodajnu cijenu, te nije dužan isporučiti proizvod do trenutka primitka kupoprodajne cijene. Ukoliko iz nekog razloga kupac ne preuzme pošiljku i ista se vrati prodavatelju, prodavatelj će ponoviti dostavu uz plaćanje troška dostave od strane kupca za ponovno slanje pošiljke.
U slučaju raskida kupoprodajnog ugovora od strane kupca kod već plaćenih narudžbi, a nakon pokušaja dostave pošiljke koja se vratila prodavatelju, prodavatelj će izvršiti povrat sredstava kupcu, ali samo u iznosu vrijednosti naručenih proizvoda.
Prodavatelj može raskinuti kupoprodajni ugovor kada proizvod više nije dostupan. U slučaju potpuno plaćene narudžbe, prodavatelj će izvršiti povrat sredstava kupcu u punom iznosu narudžbe.
Politika privatnosti sastavni je dio ovih Općih uvjeta.
Daftt Pet d.o.o. zadržava pravo izmjene općih uvjeta na web stranici www.petshop-x.hr u bilo koje vrijeme i bez prethodne obavijesti korisnicima. Sve izmjene općih uvjeta obvezuju korisnike.
POSTUPAK SKLAPANJA UGOVORA
Kupnja je moguća 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu. Prodavatelj ne odgovara za troškove korištenja računalne opreme i telekomunikacijskih usluga potrebnih za pristup usluzi. O potvrdi narudžbe (primanju elektroničke poruke s ponudom kupca) i otpremanju pošiljke kupac će biti obaviješten e-mailom.
U slučaju da Prodavatelj iz bilo kojeg razloga nije u mogućnosti isporučiti neki od naručenih proizvoda, djelatnik Prodavatelja će kontaktirati kupca telefonom ili e-mailom radi dogovora oko isporuke zamjenskog proizvoda ili eventualnog otkazivanja. naručeni proizvod.
Kupnju proizvoda i/ili usluga u ime i za račun maloljetnika ili osoba lišenih poslovne sposobnosti (potpuno ili djelomično) mogu zatražiti samo njihovi zakonski zastupnici.
Kupnja se vrši narudžbom raspoloživih proizvoda koje kupac odabire na temelju fotografije i osnovnog opisa. Fotografije su ilustrativne prirode i ne moraju uvijek u svim detaljima odgovarati dostupnim proizvodima. Kupnja se obavlja u nekoliko jednostavnih koraka u udobnosti kupčevog doma, s bilo kojeg mjesta u svijetu.
Pretraživanje proizvoda moguće je prema različitim kriterijima. Upisom određenog pojma u polje “Pretraži proizvode” (nalazi se u gornjem dijelu ćelije u sredini) pojavit će se proizvodi vezani uz zadani pojam. Više informacija o samom proizvodu kupac može dobiti klikom na željeni proizvod.
Narudžbe proizvoda vrše se elektroničkim putem. Klikom na ikonu “Dodaj u košaricu” odabrani proizvod se dodaje u košaricu. Stavljanjem proizvoda u košaricu proizvod nije rezerviran, naručen niti kupljen. Kupac može nastaviti dodavati proizvode klikom na duge proizvode koje odabere ili pregledati košaricu klikom na “Košarica” ili završiti proces odabira proizvoda klikom na “Nastavi na plaćanje”. Klikom na “plaćanje” kupac će biti dužan unijeti odgovarajuće podatke kako bi izvršio plaćanje, odnosno kupnju odabranih proizvoda. Nakon unosa traženih podataka o kupcu, klikom na “Dalje”, kupac se preusmjerava na stranicu gdje upisuje podatke o načinu plaćanja, načinu dostave i cijeni te kod ukoliko posjeduje kupon ili poklon bon. , i dodaje dodatne bilješke ako ih ima. Nastavak kupnje nije moguć bez označavanja kućice „Slažem se s Općim uvjetima poslovanja“, čijom oznakom kupac potvrđuje da je ove Opće uvjete poslovanja pročitao i razumio te da se s njima slaže.
Korištenjem kupona/kodova za popust/poklon bonova, kupac razumije da se popust odnosi na samo ne snižene proizvode te se popust ne obračunava na trošak dostave.
Nakon kupčeve potvrde izvršene narudžbe, Prodavatelj će dostavljati različite poruke (potvrda narudžbe, obavijest o promjeni statusa ili otkazivanje narudžbe) na e-mail adresu koju navede kupac. U trenutku zaprimanja narudžbe, Daftt Pet d.o.o. će elektroničkim putem u obliku e-maila obavijestiti Kupca da je narudžba zaprimljena ili da je proizvod naručen. Daftt Pet d.o.o. se obvezuje isporučiti sve naručene i plaćene proizvode koji su u trenutku isporuke raspoloživi na skladištu.
Ukoliko kupac nije primio navedene potvrde putem e-maila u roku od 72 sata ili nije moguće pristupiti usluzi na način naveden u e-mailu, dužan je kontaktirati Prodavatelja na e-mail adresu.
U slučaju da Prodavatelj iz bilo kojeg razloga nije u mogućnosti isporučiti neki od naručenih proizvoda, djelatnik Prodavatelja će kontaktirati kupca telefonom ili e-mailom radi dogovora oko isporuke zamjenskog proizvoda ili eventualnog otkazivanja. naručeni proizvod i povrat uplaćenih sredstava.
U slučaju problema ili nejasnoća tijekom narudžbe, kupac može kontaktirati Prodavatelja putem e-maila ili tijekom radnog vremena telefonom.
Prodavatelj može raskinuti kupoprodajni ugovor ako je zbog tehničke greške u sustavu cijena artikla nula (0 kn / 0 €), u kojem slučaju prodavatelj zadržava pravo ne isporuke artikla bez naknade.
Prodavatelj će kupca kontaktirati telefonom ili e-mailom i obavijestiti ga o točnoj cijeni artikla.
NAČIN PLAĆANJA I DOSTAVE
Kupac se obvezuje platiti naručene proizvode na jedan od sljedećih načina plaćanja:
Kreditnom ili debitnom karticom – izravno putem interneta, online kartičnim plaćanjem (jednokratno) korištenjem dolje navedene usluge kartičnog plaćanja ili
Uplata na račun – uplata općom uplatnicom ili internet bankarstvom
U slučaju plaćanja kreditnom karticom, općom uplatnicom i e-bankingom, plaćanje mora biti izvršeno najkasnije do roka navedenog u e-mail poruci kojom se potvrđuje da je ugovor sklopljen.
Prodajno mjesto petshop-x.hr koristi sigurnosni SSL certifikat sa 256 bitnom enkripcijom i HTTPS protokolom za zaštitu podataka.
Prodajno mjesto petshop-x.hr koristi Teya sustav za online plaćanja.
Na našem web shop-u postoji mogućnost jednokratnog plaćanja putem Mastercard, Maestro, VISA, i Diners debitnih/kreditnih kartica
Teya je siguran sustav za online plaćanje, plaćanje u realnom vremenu, kreditnim i debitnim karticama te drugim načinima plaćanjate koristi najviše stupnjeve zaštite kod upisa i prijenosa podataka.
Daftt Pet d.o.o. se obvezuje pružati zaštitu osobnim podacima kupaca, na način da prikuplja samo nužne, osnovne podatke o kupcima/korisnicima koji su nužni za ispunjenje naših obveza; informira kupce o načinu korištenja prikupljenih podataka, redovito daje kupcima mogućnost izbora korištenja njihovih podataka, uključujući mogućnost odluke žele li ili ne da se njihovo ime ukloni s popisa koji se koriste za marketinške kampanje. Daftt Pet d.o.o. ne pohranjuje podatke debitnih ni kreditnih kartica kupaca, kao ni CVV broj kartica. Svi korisnički podaci se strogo čuvaju i dostupni su samo zaposlenicima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi djelatnici Daftt Pet-a i poslovni partneri odgovorni su za poštivanje načela zaštite privatnosti.
Kupoprodajni ugovor je sklopljen u trenutku prihvaćanja ponude kupca, a proizvod će biti otpremljen dostavnoj službi ili pripremljen za osobno preuzimanje u trgovini u roku od 1 do 5 radnih dana (subota, nedjelja i neradni dani nisu uključeni) po primitku uplate kupoprodajne cijene.
Ukoliko Proizvod nije raspoloživ, Prodavatelj će obavijestiti kupca (pisanim putem ili telefonom) o mogućem roku isporuke. Kupac tada može prihvatiti novi datum isporuke ili otkazati narudžbu.
Proizvodi se isporučuju putem prijevozničkih tvrtki koje pružaju usluge prijevoza. Proizvodi će biti pakirani tako da se ne mogu oštetiti normalnim rukovanjem tijekom transporta. Prilikom preuzimanja proizvoda kupac je dužan provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih prijaviti dostavnom djelatniku koji je robu dostavio ili odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Naknadne reklamacije se neće uvažavati. Prilikom preuzimanja robe kupac je dužan potpisati otpremnicu ili otpremnicu, a dostavna služba istu uzima kao potvrdu o preuzimanju. Roba je osigurana od gubitka tijekom isporuke, a ukoliko Kupac ne primi nikakvu obavijest ili isporuku od Prodavatelja ni nakon 7 (doslovno: sedam) dana od dana predaje narudžbe, mora ga obavijestiti kako bi Prodavatelj osigurao da je pošiljka pronađena ili poslati zamjensku.
Proizvode dostavljamo na području Republike Hrvatske. Iznos dostave biti će obračunat u košarici ovisno o državi dostave te težini/volumenu proizvoda.
Cijena dostave je 5,95€, a za narudžbe veće od 70,00€ i ukupne težine do 10 kg. dostava je besplatna. Prag od 70,00€ za ostvarivanje prava na besplatnu dostavu se računa na način da svi proizvodi u košarici trebaju biti iznosa 70,00€ ili veće i kod korištenja npr. koda za popust.
Osnovna cijena dostave za sve narudžbe manje od 70,00€ i do težine od 9,99 kg je 5,95€
Doplata za pakete teže od 10 kg iznosi 2,00€ za svakih sljedećih 5 kg.
Primjer 1: narudžba je veća od 70,00€, ali je ukupne težine 12kg. Osnovna cijena se ne naplaćuje jer ispunjava uvjet besplatne dostave već se samo plaća doplata za prekomjernu težinu od 2€. U ovom primjeru će ukupan trošak dostave biti 2,00€
Primjer 2: narudžba je manja od 70,00€, ali je ukupne težine 12kg. Osnovna cijena se naplaćuje u iznosu od 5,95€ jer NE ispunjava uvjet besplatne dostave, ali se plaća i doplata za prekomjernu težinu od 2€. U ovom primjeru će ukupan trošak dostave biti 7,95€
Dostava na području Republike Hrvatske vrši se svakodnevno radnim danima, a dostave u mjesta s posebnim režimom dostave kao i mjesta na koje dostava nije moguća ili za njih vrijedi posebni režim dostave su navedena ovdje.
U mjesta s posebnim režimom dostave nije moguća isporuka proizvoda težih od 10kg s uključenom zaštitnom ambalažom. U slučaju takvih narudžbi, prodavatelj će kontaktirati kupca te pokušati dogovoriti alternativni način dostave ili otkazati narudžbu.
POVRATI I REKLAMACIJE
Temeljem članka 72. Zakona o zaštiti potrošača, potrošač ima pravo, bez navođenja razloga, jednostrano raskinuti ugovor u roku od 14 dana od dana predaje artikla potrošaču.
Izravne troškove povrata robe snosi Kupac (troškovi dostave).
Proizvodi koje Kupac vraća moraju biti neoštećeni i vraćeni u neoštećenom, originalnom pakiranju. Kupac je odgovoran za svako smanjenje vrijednosti robe proizašlo iz rukovanja robom (uključujući oštećenje originalnog pakiranja), osim za ono koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, svojstava i funkcionalnosti robe.
Kupac nema pravo na raskid ugovora u slučajevima propisanim važećim Zakonom o zaštiti potrošača, osobito ako:
– predmet ugovora je roba koja se izrađuje prema specifikaciji kupca ili je jasno prilagođena kupcu;
– predmet ugovora je roba koja je zbog svoje prirode nakon isporuke neodvojivo pomiješana s drugim stvarima.
Navedene odredbe o pravu na jednostrani raskid ugovora odnose se isključivo na kupce koji imaju status potrošača sukladno mjerodavnim zakonskim propisima.
Ukoliko kupac raskine ugovor, Daftt Pet d.o.o. će vratiti sredstva primljena na ime navedene kupnje, (osim dodatnih troškova koji proizlaze iz kupčevog odabira druge vrste dostave, osim najjeftinije standardne dostave koju nudi Daftt Pet d.o.o.) odmah, a najkasnije u roku od 14 (slovima: četrnaest) dana od dana primitka obavijesti o odustajanju od ugovora. Povrat novca se vrši na isti način na koji je obavljena kupnja.
PRIGOVOR
Daftt Pet d.o.o. odgovara za materijalne nedostatke proizvoda sukladno odredbama važećeg Zakona o obveznim odnosima. Ukoliko ste primijetili oštećenja na proizvodu ili proizvod ima nedostatke, imate pravo podnijeti reklamaciju. Reklamaciju možete izvršiti slanjem fotografija nepravilnosti ili oštećenja na e-mail adresu: info@petshop-x.hr, zajedno s brojem narudžbe, a sve kako bismo što prije provjerili vaše navode i pokrenuli postupak za otklanjanje eventualno utvrđenih nepravilnosti.
Reklamacija će se smatrati opravdanom ukoliko se pregledom proizvoda utvrdi da isti ispunjava uvjete za reklamaciju sukladno Zakonu o obveznim odnosima i Zakonu o zaštiti potrošača.
Prigovori se mogu podnijeti putem pisanog prigovora potrošača na adresu:
Daftt Pet d.o.o.
Sv. Roka 13C
10010 Zagreb
Telefon: +385 1 5548 862
E-pošta: info@petshop-x.hr
Ukoliko kupac ima još kakvih primjedbi na kupnju, iste može dostaviti na gore navedenu adresu (poštom ili e-mailom). Daftt Pet d.o.o. će na prigovor odgovoriti u najkraćem mogućem roku, a najkasnije u roku od 15 dana od primitka prigovora, a odgovor će biti dostavljen na isti način na koji je prigovor poslan.
UVJETI JAMSTVA I SERVISA
Ukoliko određeni proizvod ima jamstvo ili podliježe uvjetima servisa, isto je istaknuto u opisu tog proizvoda. Prava iz jamstvenog lista mogu se koristiti samo uz predočenje jamstvenog lista i računa, te za vrijeme trajanja jamstvenog roka.
RJEŠAVANJE POTROŠAČKIH SPOROVA
Sukladno zahtjevu iz Uredbe (EU) br. 524/2013 Europskog parlamenta i Vijeća o online rješavanju potrošačkih sporova Daftt Pet d.o.o. ovim putem obavještava kupce da eventualne sporove imaju mogućnost rješavati s Daftt Pet d.o.o. i putem interaktivne online platforme Platforma za online rješavanje potrošačkih sporova (Platforma za ORS). Korisnik može pristupiti ORS platformi klikom na sljedeću poveznicu: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=HR
U slučaju spora između potrošača i tvrtke Daftt Pet d.o.o., kupac-potrošač može podnijeti prigovor Sudu časti Hrvatske gospodarske komore (Rooseveltov trg 2, 10 000 Zagreb, +385 1 4848-624, +385 1 4848-628, sudcasti@hgk.hr).p
Eventualne sporove tvrtka Daftt Pet d.o.o. i kupac će nastojati riješiti mirnim putem i dogovorom, a u protivnom nadležan je nadležni sud u Zagrebu.